Joyner Lucas - Snitch (Evolution)

94 932
787
 
Stream Joyner Lucas now: orcd.co/snitch
Evolution Merch: bit.ly/2EJbZ30
Written and Managed on Tully: onelink.to/8rdzhv
#JoynerLucas #Snitch #Evolution
Muzică
Durată: 04:09

Comentarii

Santana City
Santana City - Acum 54 minute
Elite storyteller 💯
IINOFX -
IINOFX - - Acum 2 ore
All the haters that disliked this video are jealous they can't even rap. Dorks!
Evi Regnat
Evi Regnat - Acum 3 ore
guilty conscience like EMINEM
ashley Kyrie
ashley Kyrie - Acum 3 ore
U don't have any morals because u talked about people committing increadbly illegal acts... Right
John Murdoc
John Murdoc - Acum 3 ore
That video was that lowell mass Howard st. Mill city. 978.
Sean Stover
Sean Stover - Acum 17 ore
I ain't no rat, fuck droppin the dime
Spencer Holan
Spencer Holan - Acum 21 oră
broo Joyner is fucking jropping jaws. This shit is out of this world.
LordHoly
LordHoly - Acum 22 ore
They call themselves trying to flip the game...all while they the low key snitches.(INTERSCOPE) nd its outlet companied.
Claire Egler
Claire Egler - Acum 23 ore
The hallowed point definitely irritate because linen lately explain beneath a poised disadvantage. like, short kimberly
Ariuane Parker
Ariuane Parker - Acum o Zi
He really slid on this 🔥
White Trash
White Trash - Acum o Zi
Don’t snitch
Levelz
Levelz - Acum o Zi
Very smart video. Super intelligent.
Josh Maxwell
Josh Maxwell - Acum 2 Zile
This song is amazing
Josh Maxwell
Josh Maxwell - Acum 2 Zile
How much is cgi lol I can't tell
McGovern1981
McGovern1981 - Acum 2 Zile
Fucked either way...
Elias Novillo
Elias Novillo - Acum 2 Zile
Guilty Conscience's Em memories!
Convicted Runescapist
Convicted Runescapist - Acum 2 Zile
My boy Ant Prenda.. was locked up with him up state in Mass.... Good dude... ( Main dude in video )
Chael Sonnen
Chael Sonnen - Acum 2 Zile
Is it just me or does Joyner look related to Yoel Romero in this video
Fearing
Fearing - Acum 2 Zile
That bald guy would be the next 6ix9ine
Ivory Smith
Ivory Smith - Acum 2 Zile
THE BIBLE SAYS:
They will suffer the punishment of eternal destruction, away from the presence of the Lord and from the glory of his might, (2 Thessolians 2:9)
And throw them into the fiery furnace. In that place there will be weeping and gnashing of teeth. (Matthew 13:15)
But as for the cowardly, the faithless, the detestable, as for murderers, the sexually immoral, sorcerers, idolaters, and all liars, their portion will be in the lake that burns with fire and sulfur, which is the second death.” (Revelation 21:8)
THIS DOES NOT HAVE TO BE YOU. JESUS CHRIST PAID THE PENALTY FOR YOUR SINS 2,000 YEARS AGO ON THE CROSS AND IF YOU REPENT OF YOUR SINS AND ACCEPT JESUS CHRIST AS LORD AND SAVIOR THEN YOU WILL BE SAVED FROM HELL. HE LOVES YOU AND DOES NOT WANT YOU TO GO. REPENT AND TURN TO JESUS TODAY.
Jason Tucker
Jason Tucker - Acum 3 Zile
Haha got locked up mom wouldn't even send the letter. Be careful who you run with cause in the end you're all alone
LadiesLoveMusik
LadiesLoveMusik - Acum 3 Zile
You'll be doin my vids soon joyner
Grayson Maddox
Grayson Maddox - Acum 3 Zile
rip
IOLA BUTLER
IOLA BUTLER - Acum 3 Zile
I'm not sure if anyone notice in the comments but this was pretty much a remix to Eminem's guilty conscience
Troy Vann
Troy Vann - Acum 3 Zile
Free Bobby!!
FreeForm Puddle
FreeForm Puddle - Acum 3 Zile
yung obama
Multi Function
Multi Function - Acum 3 Zile
So basically if you choose this life style DO NOT SNITCH. You chose that life so stick with it including the rules. If you ain’t apart of that life snitch away
C9_ Qartzz
C9_ Qartzz - Acum 3 Zile
joyner makes songs that never get old even if you listen to them a thousand times
Anthony Layfield
Anthony Layfield - Acum 3 Zile
*I'm Getting Slim Shaddy Vibe's from this*
Hawk Eyes
Hawk Eyes - Acum 3 Zile
Tekashi 69 is Playing this song 🎧 while nobody is watching
KEKO
KEKO - Acum 3 Zile
Joyner has been running the game as of recent. You're a big inspiration to small artist like me. Keep up the good work joyner. Much love bruv 🙏🖤
DJ PJ
DJ PJ - Acum 3 Zile
free shmurda
ElAM BEATS
ElAM BEATS - Acum 3 Zile
SICK INVESTIGATION MY MAN
DAMN .....
PΔΠDΔ
PΔΠDΔ - Acum 3 Zile
That one song that teaches you to snitch on the homeboys😂
Nick Wyatt
Nick Wyatt - Acum 4 Zile
You gotta sit thru your bid, you shoulda thought about that shit before you did what you did. Facts. I personally know real ones laying it down right now. Everytime I listen to this song I think of them.
Gbemiga Bajulaiye
Gbemiga Bajulaiye - Acum 4 Zile
69 will have a hard time watching this video
Zale Homer
Zale Homer - Acum 4 Zile
My dad told me about you I've been here since before devils work I haven't seen my dad since july
Zale Homer
Zale Homer - Acum o Zi
@Richard Smith yeah mate it is true I'm not sure if he's dead
Richard Smith
Richard Smith - Acum o Zi
I'm sorry man if that's true I feel bad for u did he die or something?
Jassy J
Jassy J - Acum 4 Zile
People will also lie about you to make you look a certain way or set you up to look a certain way in front of others to cover themselves so it looks like you're the one to go after, when the actual real truth is it wasn't you. You become a product, a diversion away from them. It's very clever, but it's fabricated and twisted AF. So then u got ppl spreading stuff across the world what was created and pre meditated. So they get off & you have to take on people after you, ppl wanting to kill you looking at you crazy, when you're lost, but later you see what they've done to make it look like you're the one to go after. It's sooooo shitty to do to someone, but ppl believe them because ppl are ignorant, so what tf are you supposed to do, u can't do nothing. So u have to accept the fact that other fools fooled everyone & now ppl been after you because the others cleverness, but Real truth is, you're innocent & they set you up to not look to be. People are evil & selfish af! Never think they care about you & money & power buys other fabricators and liars. backstabbers, betrayers. Staying away and hoping some ppl are smart is all u can do, but other ppl are stupid & can be manipulated. Just stay away from everything as much as you can bcuz ppl don't give af about you, especially when its dangerous terms. I hate ppl. The world's more fuked then ever nowadays. They'll even make u look guilty so u will go to jail & get attacked or killed. IMAGINE all this shit, when you're innocent to dangerous stuff bcuz ur not stupid. I hate ppl I swear. Atleast God knows the real truth, so anybody else reading this; it could happen to you. Stay away from ppl & do ur own thing. Damned if u do, damned if u don't and fuk that! Eventually, even if it's the afterlyf God will show his wrath to them. Less ppl in ur life, less problemas. -TRUST NOONE-
CAMERAS WITH A VISION TM
CAMERAS WITH A VISION TM - Acum 4 Zile
Crazy
THEODORE DEROO
THEODORE DEROO - Acum 4 Zile
https://www.youtube.com/watch?v=lTu-gBs7Vi4
Matt Dee
Matt Dee - Acum 4 Zile
Let's be honest about one thing and that be the flow of this is epic!
Matt Dee
Matt Dee - Acum o Zi
@Richard Smith fuck bro who cares about likes and shit. Now I'm thinking about this and I wasn't before! Bro just be yourself and don't care what people think about you. Be safe
Matt Dee
Matt Dee - Acum o Zi
@Richard Smith let's be real though. Who tells a story with a flow like Joyner? NO ONE
Matt Dee
Matt Dee - Acum o Zi
@Richard Smith he could sense I also have ADHD and was looking out for a brother.
Richard Smith
Richard Smith - Acum o Zi
Holy shite u got a heart from joyner
Russian Doll Creations
Russian Doll Creations - Acum 4 Zile
I interpret it as basically don’t get involved in gangs. You’re doomed either way. I love this bcs most rapper influence gangs, he shows the harsh reality of it. 10/10 🔥 fire
G Kane
G Kane - Acum 4 Zile
Moral of the story do what you can live with 👌🏾
-Murda Man 🤧
Brandon Anderson
Brandon Anderson - Acum 4 Zile
Joyner on another level man... 💪🥲
Blahbliblupp
Blahbliblupp - Acum 5 Zile
for years it has been Eminem, the goat... Joyner catches up! Big time!
exe. YT
exe. YT - Acum 5 Zile
Basically at the end of the day, always listen to joyner he makes the right decision
RomeosWorld2
RomeosWorld2 - Acum 5 Zile
♦️ Joyner Lucas, my new FAVORITE RAPPER. 💪🏿
Cravinga YeastInfection
Cravinga YeastInfection - Acum 5 Zile
3 people can keep a secret if 2 are dead
River Mathis
River Mathis - Acum 5 Zile
This was directed to 6ix9ine


Snitch 9ine
831 blacksheep
831 blacksheep - Acum 5 Zile
So u guys do understand were 69 came from of u feel this 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Delphine Swormstedt
Delphine Swormstedt - Acum 5 Zile
Straight fire 🔥🔥🤩🤩
Unkn _zee
Unkn _zee - Acum 5 Zile
Sorry.Nigga.I'm.Tryna.Come.Home😭
ammarooo
ammarooo - Acum 5 Zile
Ahhhh this is like guilty conscience by eminem and Dre
Depressed Chicken
Depressed Chicken - Acum 6 Zile
JOYNER & DAX .....will be a T.K.O 💣💣💣
Madison DaLibra
Madison DaLibra - Acum 6 Zile
Damn that baby mama line. Shots fired Six9ine
Pedro soliano
Pedro soliano - Acum 6 Zile
the music sounding like killshot too damnn , this is fire
TheSoleSnatcher
TheSoleSnatcher - Acum 6 Zile
Speaking on shit that has nothing to do with you. Joyner Lucas stay in your place.
Ronzo
Ronzo - Acum 6 Zile
please check out my music u wont regret it my peoples frfr
lil NS music
lil NS music - Acum 6 Zile
69
Kem L
Kem L - Acum 7 Zile
god this man's straight up kills it in every song. Joyner is outstanding with his songs, very talented. I'm so happy these songs exist
Gabriel Solomon 111
Gabriel Solomon 111 - Acum 7 Zile
This is hard
Way hard!!!
Roydon Simmons
Roydon Simmons - Acum 7 Zile
Niver Snitch
Al Fields
Al Fields - Acum 7 Zile
This shit fire af
Savageboyfn God
Savageboyfn God - Acum 7 Zile
That was next to my old house in middlesex Street
Damyon Brady
Damyon Brady - Acum 7 Zile
BAAAARRRRSSSSSSS
TJ UK
TJ UK - Acum 8 Zile
You can't deny talent
Pee jay
Pee jay - Acum 8 Zile
Free. Bobby shmurda
Pee jay
Pee jay - Acum 8 Zile
Just got out in April, can confirm
Vizzo Vendetta
Vizzo Vendetta - Acum 8 Zile
Joyner is an amazing lyricist! This reminded me of Eminem x Dr. Dre - Guilty Conscience
rumeysa kagnıcı
rumeysa kagnıcı - Acum 8 Zile
can someone please explain the case? why 69 comments are everywhere
GioSouthItaly '93
GioSouthItaly '93 - Acum 8 Zile
🔥🔥🔥
SnipA
SnipA - Acum 8 Zile
https://youtu.be/rDBjS7tO0kQ
J D
J D - Acum 8 Zile
New details about elekshin frawd from ITALY. (confession in court)
Aroba Jacobo
Aroba Jacobo - Acum 8 Zile
Everyone scared to do time.
AK Bop
AK Bop - Acum 8 Zile
You can tell he is sober because everything he raps about is thought out and with purpose. Favorite rapper of all time.
cove warf
cove warf - Acum 8 Zile
#REALEST listen close cause this real @CODEZ #gottalayinthebedyoumake...
Apex Alpha
Apex Alpha - Acum 8 Zile
Guilty! i want my lawyer! Not guilty! i want my lawyer!
idk anymore
idk anymore - Acum 9 Zile
Plot twist: this is a 6ix9ine dis
Kelly Green
Kelly Green - Acum 9 Zile
Love hearing my hometown accent!
Matt Morawski
Matt Morawski - Acum 9 Zile
" and all the niggas that you call your brothers will be ghost, the only one that got you is your mother if you close..."
Dam
grimreaper boss
grimreaper boss - Acum 9 Zile
2021
Joseph Nicholas
Joseph Nicholas - Acum 9 Zile
18k comments
Talim Hossain shawon
Talim Hossain shawon - Acum 9 Zile
Sorry i dont understand the story....plz someone explain....
Grief
Grief - Acum 9 Zile
banger
Erik Allen
Erik Allen - Acum 9 Zile
FREE BOBBY SHMURDA HE GET OUT NEXT MONTH
Gleezy
Gleezy - Acum 7 Zile
They said that last month and the month before
javed khan
javed khan - Acum 9 Zile
Hey, let me clarify somethin' for you
You're lookin' at a lot of fuckin' time
So this is completely up to you
We can do this the easy way (snitch)
Or we can do it the hard way (snitch)
I need some fuckin' information (snitch)
And I need it, right now (snitch)
This your motherfuckin' conscience, nigga don't even do it
Don't start actin' like a bitch
'Cause you forgot where you goin'
You made choices that done put you here
And now you just ruined
And I don't care 'bout why you did it
Or who got you influenced
Nah, don't listen to that nigga
That ain't good advice
If you cooperate then it's your chance to save your life
Just tell 'em what they wanna know
And you won't pay the price
Some would call it snitchin'
But for me, I call it, "Make it right"
Man, fuck that, "Make it right shit"
You gotta sit, through your bid
You should've thought about this shit
Before you did what you did
Give a fuck about your family or your bitch or your kids
You either gon' respect the code
Or you gon' get what you give
Who gives a fuck about the codes?
No one follow codes
We both know that jail ain't the place you wanna go
Somebody fuckin' on your bitch
You tryna call her phone
If I was you
I'd tell them boys everythin' they wanna know
Psssh, okay, let's think about this
let's embrace it
Let's make an illustration
Let's say you switch up with it
And bitch up and make a statement
Now niggas in jail, that nigga ain't tellin'
Had no snitch temptations
Now you might be free
But you might get killed for givin' up information
And if you don't get killed then that's a wrap
Everybody gon' know you as a rat
Won't get no respect for the rest of your life
Nobody want to know you after that
You might just run but you never could hide
How long you hopin' that'll last?
'Fore they catch you slippin'
And give you somethin' that you know you had to have?
Fuck that, let's say you keep your mouth shut
And take the blame for it
Now you need money on your books
Ain't no one payin' for it
No visitations or no letters
You've been waitin' for that pussy
you've been cravin' for
You may not get laid no more
And all them niggas
That you call your brothers'll be ghost
The only one who got you
Is your mother if you close
A bunch of niggas screamin' free you and makin' post
No one show up to your trial
Niggas pray that you get smoked
Man, please tell me you ain't
'bout to take this suckas advice?
Your kids'll grow up knowin'
That you just a sucka for life
Lackin' morals and integrity, it come with a price
And if you fold, then you should know
That we ain't nothin' alike
And if you leavin' here tonight
You better cop a burner
Don't fuck around
And be somebody ain't nobody heard of
Now here's your choice
Be a man or be somebody murdered
It's either you can take the stand
Or you'll be Bobby Shmurda
Free Bobby Shmurda
Alright
So it was me, C-dot, Killa, Rico and Vic
Cut the shit
Who is Rico? Who is Vic? (Snitch)
I want their real names (snitch)
Killa's name is Jonathan Taylor (snitch)
And Rico's Michael McCormick (snitch)
And Vic (snitch), he was the person, pretty much
He was like the head of the operation, sp
What's up now, nigga?
March The Madness
March The Madness - Acum 9 Zile
A fun fact is innocent people will admit to a crime that they never did
Sadmarcus420
Sadmarcus420 - Acum 9 Zile
I wouldn’t have snitched cause that conscious was killing that shit no cap!!😂
JAyeXDesTRoyeR
JAyeXDesTRoyeR - Acum 9 Zile
Joyner is so underated
Anselm Tamasang
Anselm Tamasang - Acum 9 Zile
You know it would have been better if Snitch was a prequel to Revenge. All three people who he robbed the bank with snitched on him and then he came out on revenged
Monica Cobbs
Monica Cobbs - Acum 9 Zile
This dude is a lyrical BEAST ! I can listen to him all day ! Love the fact that his music is thought provoking and meaningful .
Sawgedon Musiq
Sawgedon Musiq - Acum 10 Zile
https://youtu.be/9azTB_oJyXo
Habibi
Habibi - Acum 10 Zile
Joyner never disappoints!!
Pirate Rundown
Pirate Rundown - Acum 10 Zile
Bitch to Snitch 100% I like that!!
Animejay 7
Animejay 7 - Acum 10 Zile
free bobby
SteamyWithoutTheS
SteamyWithoutTheS - Acum 10 Zile
Let's be honest who tf would throw their whole life away for some niggas who literally just got u locked up l0l
Adamant420777
Adamant420777 - Acum 10 Zile
good story
Adamant420777
Adamant420777 - Acum 10 Zile
wheres my cig
Adamant420777
Adamant420777 - Acum 10 Zile
50 cent
Adamant420777
Adamant420777 - Acum 10 Zile
69\
Andoo301
Andoo301 - Acum 10 Zile
The main guy and Joyner look so alike
următor